Veel gestelde vragen


Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Als je bestelling door ons ontvangen is, krijg je automatisch een e-mail bevestiging. Als je deze bevestiging niet ontvangt dan heb je waarschijnlijk vergeten om de button 'bestelling verzenden' aan te klikken. De button  'bestelling verzenden' moet altijd aangeklikt worden, anders worden de bestel- en adresgegevens niet verzonden. Vergeet dit niet te doen als je de bestelling hebben uitgeprint. Heel soms komt het voor dat een klant het verkeerde e-mailadres invult. Dan komt de bevestiging niet aan. Heb je alle stappenoed doorlopen maar geen bevestiging ontvangen? Kijk dan of het mailtje in je spamfolder terecht is gekomen.

Kan ik een acceptgiro ontvangen bij mijn bestelling?
Momenteel kun je alleen vooraf betalen met Ideal, door overschrijving op de ING (rekeningnummer NL42 INGB 000 4022339) of via PayPal (kroeshaar@gmail.com). She Sells is een geregistreed en gecontroleerd lid van PayPal. Bij PayPal kun je op een veilige en gemakkelijke manier betalingen online verzenden. Hiervoor heb je een e-mailadres en een bankrekening of creditcard nodig. Kijk voor meer informatie of gratis aanmelden op de site van Paypal

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als alle producten op voorraad zijn dan wordt jouw bestelling na ontvangst van je betaling opgestuurd. Gemiddeld duurt dat 2 tot 3 werkdagen binnen Nederland. Bij feestdagen doet de post langer over de verzending. Heb je de bestelling na een week niet ontvangen? Neem dan contact met ons op of met je lokale postkantoor. Let op! Als je het bestelformulier onvolledig invult (bijvoorbeeld geen huisnummer) dan vertraagt dit de verzending.

Ik woon niet in Nederland. Kan ik bestellen?
Je kunt gewoon bestellen vanuit het buitenland. Nadat je de producten in het winkelmandje heeft geplaatst, klik je op bestellen. Vervolgens kun je jouw land selecteren zodat de verzendkosten worden berekend. Als je in het buitenland woont dan kun je betalen door overschrijving op de ING ( IBAN:  NL42 INGB 000 4022339 . Bankcode BIC: INGBNL2A) of via PayPal (kroeshaar@gmail.com.

Zijn de producten altijd op voorraad?
Soms zijn artikelen niet voorradig omdat ze uitverkocht zijn. Wij halen ze dan tijdelijk van de website af. Of wij geven een verwachte levertijd aan bij de productomschrijving in de webshop.

Zijn de prijzen op de site inclusief of exclusief BTW?
De vermelde prijzen zijn inclusief BTW. Als je een bestelling plaatst wordt er onder de streep een totaalbedrag inclusief verzendkosten en BTW vermeld. Dit is het bedrag dat je moet betalen.

Is mijn dvd speler geschikt voor het afspelen van de instructie dvd's?
De instructie dvd's zijn Amerikaanse (regio 1 dvd's). Voor het afspelen van deze dvd's is een regiovrije dvd speler vereist. DVD-spelers en schijfjes hebben vaak een wereldbol-logo waarop een cijfer staat aangeduid: dit verwijst naar de ingebouwde regio. Indien een schijf in meer dan 1 regio kan gebruikt worden, staan er ook meer cijfers in het logo. Weet je niet zeker of je een regiovrije dvd speler hebt? Informeer er dan naar bij de fabrikant. Geen regiovrije dvd speler? Geen nood! De meeste pc systemen met dvd speler kunnen de dvd's ook afspelen ongeacht de regio.

Wat bepaalt de prijs van haarproducten ?
De prijs wordt bepaald door o.a. de ingredienten, de bereidingswijze en de varpakking. Goedkope producten bevatten vaak goedkope aardolie zoals mineraalolie en petroleum. Deze doen niets voor het haar. In tegendeel verstoppen ze vaak de poriën waardoor je haar sneller droog wordt. Onze producten bevatten plantaardige oliën die lijken op de natuurlijke olie van de hoofdhuid (sebum). Veel van onze haarproducten zoals Wosa's en My Honey Child worden vers op de handgemaakt.
Ik wil inloggen op de website maar ben mijn wachtwoord kwijt
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op de link: Wachtwoord vergeten. Er wordt dan gevraagd om jouw loginnam en e-mailadres. Als je dit hebt ingevoerd dan ontvang je een e-mail met de gegevens. Check ook altijd of dit mailtje is  beland tussen je ongewenste e-mails in je spam of junkfolder. Je hoeft overigens niet in te loggen om een bestelling te plaatsen. Ook zonder account kun je bestellen. Een account maakt herhaalbestellingen wel makkelijker.
Wat zijn uw bankgegevens?
Onze bankgegevens zijn IBAN: NL42 INGB 000 4022339. Onze bankcode (BIC of SWIFT) is INGBNL2A. U kunt ook betalen via PayPal aan kroeshaar@gmail.com
Wat zijn de verzendkosten?
Je kunt kiezen tussen verschillende bezorgvormen. Binnen Nederland zijn de opties:

TNT Brievenbuspost
Brievenbuspost geldt alleen voor zendingen die in de rode TNT Post brievenbus kunnen.
Het gaat om zendingen die niet groter zijn dan 38 x 26,5 x 3,2 cm.
Voorbeelden zijn boeken, dvd's, slaapmutsjes,hoofddoeken en kammen. Deze kunnen tegen het brieftarief worden verzonden. Brievenbuspost is onverzekerd.
We hanteren voor brievenbuspost het vaste tarief van €3,50
Pakketpost
Haarproducten en grote bestellingen passen doorgaans niet in de brievenbus en moeten met paketpost verstuurd worden.
Onder pakketten verstaan we:
alle zendingen die niet in de rode TNT Post brievenbus kunnen (en dus groter zijn dan 38 x 26,5 x 3,2 cm)
alle zendingen die zwaarder zijn dan 2 kg.
Voorbeelden zijn alle haarproducten en oefenhoofden
Wij versturen pakketen met TNT en DHL
Gewicht
Tarief
Tot 10 kg
€ 6,95 (onverzekerd) of
€8,75 (verzekerd met een eigen risico van €50)
Boven 10 kg
€12,50


Informeer naar onze actuele tarieven voor Suriname en de Nederlandse Antillen (gemiddeld 5,- per kilo)

Je bestelling wordt verzonden als de betaling binnen is. Bestellingen vanaf €125 worden gratis verzonden